سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ده برنامه آنلاین برای افزایش مهارت های کسب و کار شما

ده برنامه آنلاین برای افزایش مهارت های کسب و کار شما

 

10 برنامه آنلاین برای افزایش مهارت های کسب و کار شما

مهم نیست که چه مدت از مدرسه  خارج شده اید، هرگز واقعا یادگیری را انجام ندهید. این امر مخصوصا برای  کارآفرینان است، که بسیاری از آنها طناب اجرای یک کسب و کار را به عنوان  آنها می بینند. فرصت ها برای بهبود مهارت های کسب و کار شما همیشه یک ایده  خوب است، اما هنگامی که شروع به کار می کنید، احتمالا زمان یا بودجه ای  برای بازگشت به مدرسه و ثبت نام در یک دوره سنتی دانشگاه نخواهید داشت.

مرتبط: 21 روش برای رونق دادن کسب و کار یا تجارت آنلاین

خبر خوب این است که شما  مجبور نیستید: برنامه های آموزشی آنلاین زیادی برای کارآفرینان و صاحبان  کسب و کارهای کوچک طراحی شده است که می خواهند بیش از حضور در یک کارگاه یا  سمینار گاه به گاه انجام دهند. در اینجا 10 وب سایت وجود دارد که به شما  امکان می دهد دوره های آنلاین را - که بسیاری از آنها رایگان هستند - به  منظور ارتقاء کسب و کار خود کسب کنید.

مرتبط: چگونه کسب و کار آنلاین و اینترنتی خود را راه اندازی کنیم

کورسرا
اگر شما  همیشه می خواهید یک کلاس در یکی از دانشگاه های برتر دنیا ببرید، Coursera  به شما فرصتی می دهد تا این کار را انجام دهید. در حالی که هیچ یک از دوره  ها برای اعتبار دادن نیست، این یک فرصت باور نکردنی برای گسترش دانش شما در  طیف وسیعی از موضوعات است. شما می توانید یک کلاس را به صورت رایگان  دریافت کنید یا برای یک گواهی تأیید اعتبار پرداخت کنید تا بتوانید آن را  به اعتبار حرفه ای خود اضافه کنید. Coursera همچنین آهنگ های "تخصص" را  ایجاد کرده است که مجموعه ای از دوره ها را با یک پروژه کوهنوردی ترکیب می  کند تا به شما کمک کند مجموعه مهارت های خاصی را مدیریت کنید. در  Coursera.org بیشتر بدانید.
edX
همانند مدل  Coursera، EdX دسترسی آنلاین رایگان به دوره های دانشگاهی را ارائه می دهد.  علاوه بر ثبت نام در کالج غیر کالج و دوره های آموزشی حرفه ای، می توانید  کلاس های دبیرستان و همچنین برنامه های خودمختار و آرشیو را دریافت کنید.  دانشجویان edX، مانند Coursera، می توانند به صورت رایگان ممیزی یک کلاس را  انجام دهند یا هزینه گواهی تایید شده را پرداخت کنند. در edX.org بیشتر  بدانید.
سلام بی بی
زنان در دنیای کسب و کار اینترنتی دیرپای  خود هستند، اما زمانی که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و از یکدیگر  حمایت می کنند، می توانند حتی بیشتر بروند. این ایده ی Hello Fearless است  که خود را "مدرسه برای کارآفرینان زن" می نامد. اجزای آموزشی این وبسایت  مدرسه Boss یک برنامه 10 هفته ای است که برای کمک به زنان برای افزایش  کارآفرینی خود از طریق دوره های کسب و کار آنلاین، بودجه، جامعه پشتیبانی  قوی و سایر منابع طراحی شده است. هنگامی که کلاس در جلسه نیست، Hello  Fearless هنوز طیف وسیعی از مقالات الهام بخش و سایر مطالب را برای شما  فراهم می کند. در HelloFearless.com بیشتر بدانید.
HP Life
برای  کمک به کارآفرینان کسب و کار خود را افزایش داده و کسب و کار، فن آوری کسب  و کار غول پیکر HP برنامه آموزشی رایگان به نام HP LIFE (ابتکار یادگیری  برای کارآفرینان) آغاز کرد. با همکاری شرکای EDC، USAID و UNIDO، برنامه HP  LIFE دسترسی اعضای ثبت نام به زنجیره کامل خود را از دوره های تعاملی که  چالش های کسب و کار مشترک و راه حل های فناوری را پیوند می دهد، می دهد.  آموزش چهره به چهره نیز در مکان های جهانی انتخاب شده است. بیشتر در  life-global.org بیشتر بدانید.
Lynda.com

  نید وب |کسب و کار اینترنتی , طراحی سایت فروشگاهی , بازاریابی آنلاین


پلت فرم آموزش  ویدئویی Lynda.com دارای طیف گسترده ای از دوره های آموزشی کسب و کار، پوشش  همه چیز از مهارت های رهبری تا بازاریابی و مدیریت پروژه است. آموزش های  ویدئویی رایگان برای هر دوره در دسترس هستند، اما اعضای پرداخت می شوند  دسترسی نامحدود به اقساط هفتگی جدید، همچنین فایل های پروژه قابل دانلود و  قابلیت مشاهده آفلاین برای اعضای حق بیمه. Lynda.com یک دوره آزمایشی  رایگان 10 روزه برای همه اعضای جدید ارائه می دهد. بیشتر در lynda.com  بیشتر بدانید.
NovoEd
مانند Coursera و edX، NovoEd به افراد  اجازه می دهد تا در دوره های آنلاین ثبت نام شده توسط دانشگاه های همکار  خود ثبت نام کنند. با این حال، این پلت فرم بر همکاری بیش از همه چیز دیگر  تاکید می کند و دانش آموزان را قادر می سازد تا تقریبا ارتباط برقرار کنند،  ایده ها را به اشتراک بگذارند و کارهای گروهی را برای کلاس هایشان انجام  دهند. هنگامی که شما برای دوره های NovoEd جستجو می کنید، می توانید نتایج  را بر اساس طبقه بندی، پرداخت شده در مقابل آزاد و طول کلاس طبقه بندی  کنید. در NovoEd.com بیشتر بدانید.
OpenLearn
OpenLearn "خانه  یادگیری رایگان" از دانشگاه باز (OU)، یک برنامه آموزشی جهانی است که ارائه  می دهد دوره های کارشناسی / فارغ التحصیل و گواهینامه ها با نیازهای رسمی  ورود به کمی نیست. در روح OU، این پلت فرم دسترسی آزاد به گزیده های  ویدیویی چند ساعته از دوره های رسمی خود و همچنین ویدیوهای کوتاه از  متخصصان زمینه را فراهم می کند. برای کارآفرینان، بخش "پول و مدیریت"  OpenLearn شامل بسیاری از اصول کسب و کار و امور مالی است.
open.edu بیشتر بدانید.

 

منبع