سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه باید برای شروع کسب و کار آنلاین کاری انجام دهیم

 

شروع کوچک ثبت نام برای وب سایت شخصی وبلاگ در وردپرس یا بلاگر یک قدم ساده است: فقط یک نام سایت، یک رمز عبور و برخی از اطلاعات شخصی را انتخاب کنید، و شما به راحتی به روز رسانی در اینترنت است.

 

پیشنهاد برای مشاهده مقالات آموزشی کسب و کار اینترنتی بر روی لینک مقابل یا زیر کلیک نمایید : آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی

 

از آنجا که این وبلاگ ها برای فروش طراحی نشده اند، بهترین آنها به عنوان یک راه برای به اشتراک گذاشتن کار با جهان و به طور خاص برای سنجش علاقه است. انجمن های مرتبط و وبلاگ های آنلاین را به صورت آنلاین پیدا کنید. ببینید اگر کسی دیگر محصولات مشابهی را به فروش برساند و به آنها بگوید. این که آیا شما چوب یا ماشین فلزی یا روسری گره گره خورده ای را می سازید، شما برای کسب افراد متاهل در اینترنت تضمین می کنید. با سایت جدید خود، شما چیزی برای نشان دادن آنها دارید.

 

پیشنهاد ویژه برای آموزش لطفا بر روی لینک مقابل یا زیر کلیک نمایید روزانه کسب درآمد داشته باشد : کسب درآمد اینترنتی واقعی

 

لیمور فرید می گوید: «بهترین راه برای شروع این است که یک وب سایت ساده را بیابید و ببینید که چگونه این کار را انجام می شود، که صنایع Adafruit را تاسیس کرد، که متشکل از کیت های ساخت الکترونیک انجام می شود. وبلاگ های شخصی نیازی به هزینه های مالی ندارند، به راحتی با عکس ها و شرح کار خود به روز می شوند و حتی می توانند چندین فروش غیر رسمی را با پی پال انجام دهند. فرید می گوید: "افزودن دکمه های PayPal برای پرداخت بسیار آسان است." "همینطور شروع کردم."

 

توجه این مقاله هنوز ویرایش نشده است شاید جملات غلط باشد

 

Zack Smith"s MakerBot Industries، یک شرکت مبتنی بر نیویورک است که کیت ها را برای ساخت مدل های ارزان قیمت سریع نمونه سازی می کند که همچنین به عنوان چاپگرهای 3D شناخته می شود، شروع به کار کرد. او می گوید: "در ابتدا، این بسیار بسیار بود:" من 10 دلار در PayPal به من ارسال کنید، و من به شما این چیز را از نوع ترتیب ایمیل می فرستم ". این خوب بود، تا یک نقطه. "فراتر از 30 و یا دستورات، آن را خسته کننده است. اما در ابتدا فوق العاده است، زیرا به تلاش تقریبا صفر برای پیدا کردن اگر کسی علاقه مند است."

 

راه اندازی فروشگاه

 

اگر تقاضای شما را می فهمید، دو گزینه برای تبدیل یک سرگرمی قابل فروش به یک کسب و کار واقعی آنلاین وجود دارد: با استفاده از یک سایت ثابت شده، یا برداشت خود از خودتان. کدام استراتژی که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که چگونه فرآیند را در مقایسه با استقلال مورد نظرتان آسان می کنید.

 

فرهنگ خریدار و فروشنده در eBay قدیمی است و تاسیس شده است، اما می تواند تهدید آمیز باشد؛ یک فروشنده جدید می تواند به راحتی در سر و صدا قریب به اتفاق سایت حراج از بین رفته است. آمازون به شما اجازه می دهد تا زیر بنر خود را به فروش برسانید، یک فروشگاه اینترنتی آنلاین رایگان و پردازش سفارش ارائه دهید. (برای امتیاز، کمیسیون آمازون می تواند تا 15 درصد افزایش یابد.)

 

در سال های اخیر، یک نژاد جدید از وب سایت ها برای فروش محصولات خانگی ساخته شده است صحنه را به تصرف خود است. در میان محبوب ترین Etsy، که catery به مجموعه DIY، با تمرکز ویژه در صنایع دستی و هنر است. راه اندازی فروشگاه Etsy.com رایگان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. همانند آمازون، Etsy تمام فرآیند معامله را از پردازش کارت اعتباری تا محاسبات حمل و نقل، هرچند هزینه های آن پایین تر است (لیست ها هزینه 20 سنت در هر مورد، و همچنین هزینه سه ماهه معاملات در هر چیزی که فروخته می شود)، پردازش می کند.

 

یک سایت با نام Big Cartel Etsy یکی از خدماتی با نام Pulley را برای فروش کالاهای قابل دانلود مانند موسیقی، عکاسی، فیلم و یا نرم افزار بهتر می کند. هزینه های ماهیانه تخت پولی از 6 دلار آغاز می شود که 25 محصول را به شما می دهد.

 

فروشگاه هایی مانند این آسان هستند که تنظیم شوند و تقریبا از خودشان مراقبت می کنند، اما آنها برای همه نیستند. کمیسیون ها و هزینه ها می توانند سود را خنثی کنند، و بخشی از یک سایت بزرگ تر مانع رشد به عنوان یک نام تجاری مستقل می شود. فروش از طریق آمازون یا Etsy می تواند بیشتر شبیه به اجاره یک میز در بازار کک از کسب و کار خود را.

 

مواد خام که به یک وب سایت می روند ارزان می شود. اول، شما باید یک میزبان برای سایت خود پیدا کنید. با شرکت های معتبر مانند Network Solutions و Go Daddy، 20 دلار در ماه به شما فضای کافی و پهنای باند را برای شروع به شما می دهد. این سایت ها همچنین به شما یک نام دامنه - یک آدرس dotcom خود را به شما خواهد داد. اگر یک دامنه در حال حاضر گرفته شده باشد، هزینه آن نباید بیش از 20 دلار در سال باشد.

 

بخش سخت افزاری: ساخت یک سایت. میزبان های عمده وب فروش بسته های ارزان قیمت به خصوص برای صاحبان کسب و کار کوچک را شامل می شود که شامل قالب های پیش طراحی شده، نرم افزار خرید سبد خرید و گزینه هایی برای سفارشی کردن طرح بندی بدون نیاز به تخصص HTML می باشد. برخی از شرکت ها، مانند Volusion، در میزبانی وب و بسته های وب سایت برای کسب و کارهای کوچک تخصص دارند. آندون با استفاده از Volusion، مخازن چتر دریایی خود را به فروش می رساند. او می گوید: "من دانش برنامه نویسی و یا برنامه نویسی ندارم، اما من توانستم سایت خودم را به تنهایی ساختم."

تبلیغات - ادامه خواندن زیر

 

برای یک طراحی وب سایت واقعا سفارشی، کمک متخصص باید باشد. Freelancer.com، یک بازار مزایده برای کار توسعه آزاد، جای خوبی برای شروع است. هزاران پروژه Freelancer.com از منابع ذکر شده نیز یک منبع ارزشمند برای درک چگونگی هزینه طراحی وب سایت است. (هشدار منصفانه: این می تواند هزینه ای بالغ بر 1000 دلار داشته باشد.)

 

تنظیم به رشد
هر صاحب کسب و کار کوچک در نظر دارد رشد کند یا حداقل امیدوار باشد. کمی می دانید چه اتفاقی می افتد وقتی واقعا اتفاق می افتد. "تا آنجا که بزرگترین شوک در اجرای Adafruit می رود، تقاضا بود،" سرخ شده یاد می کند. زاک اسمیت به تحقق مشابه در روزهای اولیه MakerBot آمد: "یکی از مشکلات این است که شما شروع به انجام کاری می کنید، پس شما موفقیت آمیز هستید، پس شما باید برای ساختن زیرساخت ها و تدارکات خود شروع کنید. اگر کمک نداشته باشید، بقیه کسب و کار رنج می برد. " فشار به درستی ادغام یک کسب و کار، شناسایی مالیات و برخورد با مشتریان می تواند وظایف اصلی خود را از بین ببرد.
اگر وقت تلفنی برای استخدام کمک موقت برای حمل و نقل و یا وظایف وظیفه فراهم می شود، اسمیت توصیه می کند که خدمات حقوق و دستمزد آنلاین Intuit، که هزینه پرداخت را پیگیری می کند و فایل های پیچیده ایجاد شده توسط فرایند استخدام فردی را برای حدود 40 دلار در ماه به صورت اتوماتیک نگه می دارد.
هنگامی که خواسته های لجستیکی شروع به تبدیل شدن به قریب به اتفاق یا موجودی شروع به فضای بیش از حد فیزیکی، زمان برون سپاری است. آمازون فضا را در مراکز حمل و نقل عمومی اش اجاره می دهد و همچنین وظایف بسته بندی و حمل و نقل شرکت های کوچک را نیز تحت پوشش قرار می دهد. هر چه بیشتر کشتی بفرستید کمتر پول می گیرید و هنگامی که شما برای فضای انبار خرید می کنید، شاید زمان آن هم برای خارج شدن از گاراژ باشد.

 

شروع کسب و کار آنلاین